1 czerwca na terenie całej Polski rusza nowa kampania wspierająca realizację programu edukacyjnego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. 1%* ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit® w okresie od 1 czerwca do 31 lipca 2013 roku będzie przeznaczony na wsparcie programu, którego realizacja rozpocznie się we wrześniu.
W trakcie akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce, będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Specjaliści zawitają do najbardziej potrzebujących szkół w województwach lubelskim, warmińsko-mazurskim, podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. Dodatkowo dzięki współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem – w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce zostaną przeprowadzone lekcje edukacyjne, w czasie których, dzieci dowiedzą się jak skutecznie dbać o swoje zęby.
Akcja jest wspierana dedykowanym brandingiem w sklepach oraz ogólnopolską kampanią reklamową zachęcającą do kupowania bezcukrowych gum do żucia Orbit®. Program edukacyjny propagujący profilaktykę jamy ustnej skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat, ich rodziców oraz nauczycieli. Każdy może wesprzeć akcję w prosty sposób – kupując produkty Orbit®.
„Jak pokazują dane Ministerstwa Zdrowia** stan uzębienia Polskich dzieci w wieku 6-12 lat jest zatrważający. Organizując nasz program, chcemy zbudować wśród uczniów, ich rodziców i nauczycieli świadomość jak ważne jest dbanie o zęby oraz nauczyć dzieci jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Dzięki naszej akcji każdy, kto kupi gumę do żucia Orbit® w czerwcu lub lipcu, będzie wspierał nasz program i pomoże dzieciom chronić ich uśmiechy – serdecznie do tego zachęcamy.” – powiedział Jarosław Kutelski – Dyrektor Działu ds. Korporacyjnych Polska, Węgry i Kraje Bałtyckie w firmie Wrigley Poland.
„Mamy nadzieję, że nasza wizyta w szkołach oraz lekcje edukacyjne , przyczynią się w istotny sposób do tego, aby dzieci lepiej dbały o swoje zęby. Chcemy pokazać jak ważne jest aby troszczyć się o nie przez cały dzień żując bezcukrową gumę Orbit®, kiedy nie mamy dostępu do pasty i szczoteczki.”
Do akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” może przyłączyć się każdy. Więcej informacji na: www.mojorbit.pl.
Dodatkowych informacji udzielają:
Grzegorz Piwowar, Grzegorz.pisowar@grayling.com 22 536 04 41, 609 707 150
Kinga Łobzowska-Błachnio, Kinga.Lobzowska@grayling.com, 22 536 04 62, 605 407 747
Małgorzata Dziak-Masny, Malgorzata.Dziak-Masny@grayling.com, 22 536 04 52, 601 939 373
—————
O firmie Wrigley
Wm. Wrigley Jr Company, z siedzibą w Chicago, w stanie Illinois, jest uznanym liderem branży producentów słodyczy oferującym szeroką gamę produktów, w tym gum do żucia, miętusów, cukierków twardych i do żucia. Spółka prowadzi działalność w ponad 40 krajach i dystrybuuje swoje marki na ponad 180 rynkach. Do marek firmy Wrigley należą m.in.: Spearmint®, Juicy Fruit®, Altoids®, Doublemint®, Skittles®, Big Red®, Winterfresh®, Extra®, Freedent®, Hubba Bubba®, Orbit®, Airweves®, czy Sugus®. Od 2008 roku Wrigley jest częścią Mars Incorporated, prywatnej spółki rodzinnej generującej globalne przychody wynoszące ponad 30 mld USD rocznie, producenta wielu wiodących marek z segmentu: Czekolady, Pokarmów dla zwierząt, Dań gotowych (Food) oraz rosnącymi segmentami Napojów i Symbionauki.
O firmie Wrigley Poland
Wrigley Poland Sp. z o.o. jest liderem na rynku słodyczy impulsowych obecnym w Polsce od 20 lat,
z siedzibą w Poznaniu, gdzie również znajduje się jeden z największych zakładów produkcyjnych Wrigley na świecie. Wrigley Poland zatrudnia blisko 750 osób. W Polsce produkowane są głównie bezcukrowe gumy do żucia i cukierki miętowe, które dostarczane są do ponad 30 krajów na terenie całego globu. Na polskim rynku dostępne są produkty pod markami Orbit®, Winterfresh®, Airwaves® oraz Skittles®. Wrigley prowadzi działania zachowując szczególną dbałość o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój w procesach produkcyjnych oraz ekonomicznych. Firma angażuje się także w wiele działań i akcji wspierających lokalne społeczności oraz środowisko naturalne.