Help desk emocjonalny- biznes wspiera działania społeczne

Stan zagrożenia epidemicznego to dla wszystkich nowa sytuacja, także dla pracowników Państwa firmy. Spokój Państwa pracowników, codzienne funkcjonowanie i efektywność zawodowa zostały zakłócone.

Praktyka pracy zdalnej zmniejsza ryzyko zakażenia i zachorowania, ale nie zmniejsza poczucia zagrożenia i niepewności. Bezprecedensowe środki odizolowania społecznego: zamknięcie szkół, miejsc kultury, restauracji, centrów handlowych i usługowych potęgują poczucie wyobcowania. Pojawiają się obawy o utratę pracy, lęk o przyszłość i o bliskich.  Strach wywołany możliwością zakażenia, niepokój w związku z nadchodzącym kryzysem gospodarczym powoduje powstawanie reakcji skrajnych, charakterystycznych dla sytuacji kryzysowych.

Niezależnie od świadomości tej potrzeby, w obecnej sytuacji wsparcie potrzebne jest praktycznie wszystkim. Wsparcie oferowane przez doświadczonych specjalistów, którzy łączą doświadczenia biznesowe z zaawansowanymi kompetencjami pomocy psychologicznej.

Dlatego właśnie dzięki Grupa Fundamenti oraz   Firma Szkoleniowa Kolmas powołana został inicjatywa pod nazwą Help Desk emocjonalny, która ma wesprzeć  Fundację A.R.T., świadczącą pomoc specjalistyczną osobom w kryzysie. Nie wszystkich stać na profesjonalna pomoc, nie wszyscy mają pracodawcę, który szerzej dba o potrzeby swoich pracowników.

Działając biznesowo, angażujemy się społecznie – to idea, która  przyświeca naszej działalności. To synergia, doświadczenie i najlepsze praktyki z połączenia środowiska biznesowego i społecznego. Kryzys epidemiologiczny dotyka ludzi, rodziny, biznesy i całe gospodarki. W tej sytuacji nowego wymiaru nabiera społeczne zaangażowanie biznesu. Wsparcie społeczeństwa w trudnym czasie i zbudowanie wokół tego odpowiedniej komunikacji to długoterminowa inwestycja. Może okazać się najlepszą strategią, która przyczyni się do zwiększenia zaufania do Państwa firmy, jej działań biznesowych i produktów, a co za tym idzie zwiększenia konkurencyjności.

Pomyśl o wsparciu swoich Pracowników i ich rodzin. Jednocześnie wesprzyj  podopiecznych Fundacji: osoby w trudnej sytuacji życiowej, kryzysowej. Wśród nich są: kobiety  w trudnej sytuacji materialnej, seniorzy, ofiary przemocy domowej.

Pomagając Pracownikom i ich rodzinom jednocześnie włączasz swoją firmę w działania CSR.

Dzięki Twojej decyzji podopieczni Fundacji otrzymają tak potrzebne im wsparcie specjalistów.

 

KONTAKT W SPRAWIE ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEGO DLA POTRZEB TWOJEJ ORGANIZACJI:

Agnieszka Tobota

e-mail: pomoc@fundacjaart.pl; Tel: +48 601 39 22 44

Piotr Kolmas I Dyrektor Rozwoju

e-mail: piotr@kolmas.pl ; Tel: +48 501180063

Joanna Padewska I Koordynator Projektów

e-mail: wsparcie01@fundacjaart.pl ; Tel: +48 696083871

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zamknij