Zosia, 10-letnia dziewczynka, nie pamięta swoich rodziców, ale ma szczęście mieć kochającą babcię, która codziennie troszczy się o nią. Każdego ranka babcia odprowadza Zosię do specjalnej szkoły, gdzie zarejestrowano ją na wypadek ataku padaczki. Mimo tych trudności, Zosia jest bardzo szczęśliwa, szczególnie gdy ogląda swoje ulubione bajki.
W drugiej klasie Zosia ma zacząć nauczać się coraz bardziej złożonych zagadnień, ale czasami popada w marzenia o bajkowych postaciach. Pragnie posiadać pościel i ubrania z wizerunkami swoich ulubionych bohaterów. Marzy o mieć przenośną konsolę do gier, na której mogłaby bawić się w podróży do szkoły.
Gdy Zosia usiądzie przy biurku, zaczyna wąchać zapach nowych podręczników i marzy, że jednego dnia jej podręczniki będą ozdobione kolorowymi ilustracjami z jej ukochanych bajek. Wyobraża sobie, jak ubrania na wieszakach będą miały postacie z jej ulubionych produkcji, czyniąc ich noszenie jeszcze przyjemniejszym.
Jej największe marzenie, jednak, to przenośna konsola do gier. Wyobraża sobie, jak zabawa w podróży do szkoły pomoże jej zrelaksować się i zapomnieć o tęsknocie za rodzicami. Dzięki przenośnej konsoli, Zosia miałaby świat pełen przygód dosłownie na wyciągnięcie ręki.
Mimo że może nie mieć biologicznych rodziców, Zosia wie, że ma babcię, która jest dla niej najważniejsza. Marzeniem Zosi jest mieć pościel i ubrania w postaciach z bajek oraz przenośną konsolę do gier, które mogą
jej pomóc w ucieczce od rzeczywistości i przenieść ją do magicznego świata fantazji.
Marzy o pościeli w postacie z bajek (KrainaLoodu), ubraniach w postacie z bajek wzrost ok. 140 cm oraz o dowolnej konsoli do gier.