Klub Kumpli

Aż 56 proc. dzieci w wieku szkolnym spotyka się z problemem dokuczania. 17 proc. uczniów było świadkiem przemocy w szkole więcej niż 10 razy w ciągu ostatniego roku. Co czwarte dziecko nie wie, gdzie szukać pomocy specjalisty.

Cartoon Network rozpoczyna akcję Bądź kumplem, nie dokuczaj wraz Marcinem Gortatem i Małgorzatą Ohme.

Warszawa, 9 luty 2015 r,- Cartoon Network inauguruje dziś ogólnopolską kampanię społeczną Bądź kumplem, nie dokuczaj.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat dokuczania wśród dzieci. Reagowanie na sytuacje, w których ktoś komuś dokucza, pozbycie się obaw przed mówieniem o swoich doświadczeniach, a także wzmacnianie postaw koleżeńskich może ograniczyć skalę problemu.

RAPORT Z BADAŃ ANKIETOWYCH DOTYCZĄCYCH ŚWIADOMOŚCI I STOPNIA PRZEMOCY W SZKOLE.

Aktualnosci związane z projektem

  1. 3 urodziny Rodzinnej Klubokawiarni Praskiej
  2. Współpraca z Zespołem Szkół Specjalnych nr 89 i Coca- Colą
  3. Zakończenie działań związanych z poradnią e-mailową.
  4. Fundacja A.R.T. realizatorem międzynarodowego programu „Przyjaciele Zippiego”
  5. Prelekcje Ekspertów A.R.T. w Multikinie
  6. Klub Kumpli